dijous, 31 de maig del 2012

Les vampires malvades

ESCOLA CARLES FAUST DE BLANES:
LES VAMPIRES MALVADES


Hi havia una vegada dues vampires malvades que els hi agradava la sang. Vivien en una cova en companyia de ratpenats. Quan es feia fosc, sortien al carrer a buscar menjar.

Un dia en Batman i el Zorro, van sortir a passejar i van escoltar un soroll. Eren les vampires Dracuagnes i Dracujúlia. Estaven xuclant la sang a una dona. En veure allò, en Batman i el Zorro, van anar a salvar a la dona.
-    Batman: Zorro, agafa les vampires; corre, corre!
-    Zorro: No puc; corren molt ràpid i a més, poden volar!
-    Vampires: Ja, ja, ja! No ens agafareu mai.

Finalment, les vampires Dracuagnes i Dracujúlia, varen fugir. Se’n van anar a la seva cova per fer una poció màgica perquè el Batman i el Zorro, es separessin i no fossin amics. Quan varen tenir la poció feta, van anar cap a casa d’en Batman. Les vampires es van disfressar de repartidores de pizzes del Telepizza.

-    Vampires: Ding, dong! Som les repartidores de pizza!
-    Batman: Però si no hem demanat cap pizza?
-    Dracuagnes: És un regal pels herois més forts i valents de la ciutat!
-    Dracujúlia: Per desgracia només ni ha una i és per en Batman!
-    Zorro: Jo no estic dacord. Tinc gana i no estic a dieta. A més, m’encanten les pizzes!

El Zorro es va menjar la pizza.

-    Vampires: Oh, no! El Zorro s’ha menjat la nostra poció!
-    Dracujúlia: l’havíem fet per en Batman! Ara no funcionarà!
-    Dracuagnes: ràpid, marxem!

En aquell moment, en Batman i el Zorro les van descobrir.

-    Batman: S’han tornat a escapar!
-    Zorro: Jo ja t’ho deia que són molt ràpides!
-    Batman: Hem de fer un pla per atrapar-les. Zorro, pensa a veure si tens alguna idea per fer-ho.
-    Zorro: Pensa que jo sóc un heroi, no una persona molt intel•ligent. Però… Ja tinc un pla! Els hi prepararem un parany! Prepararem una  poció i acabarem amb elles!
-    Batman: No diguis ximpleries!  No sabem preparar pocions! Però se m’ha acudit un pla. Agafarem un got amb sang i quan s’acostin per veure-se’l, els atraparem amb una corda. Després les portarem a la presó i les deixarem allà fins que deixin de matar a gent.

Així que es varen posar mans a l’obra. El pla va funcionar perfectament; les varen atrapar i les varen portar a la presó. En Batman i el Zorro, van anar a las Vegas de vacances un any sencer.

Mentre, Dracujúlia i Dracuagnes estaven a la presó, un dia van pensar com escapar.
-    Dracujúlia: t’has fixat que per tot arreu hi ha clavegueres?
-    Dracuanges: sí, però no sé que m’intentes dir.
-    Dracujúlia: podríem aixecar una tapa i fugir.
-    Dracuagnes: bona idea!

I dit i fet. Van aconseguir fugir.

Finalment, veient que en aquella ciutat en Batman i el Zorro els hi farien la vida impossible, van decidir marxar a Transilvània de vacances per tornar amb més força i poder guanyar als herois.

                                                                                                                                                           FI


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada